Ja det brukar oftast vara ett lyckosamt koncept. Att liksom sätta branschen på prov genom att tänka helt nytt och gå ifrån det som alltid funnits. Det är L.Brador experter på för att dem började med att just utmana den traditionella arbetsklädsbranschen genom att hela tiden fokusera på att utveckla nya innovationer och smarta lösningar för din arbetsdag. Läs mer via deras hemsida eller fortsätt läsa här hos mig så lovar jag att du ska få en bättre bild av vad L.Brador gör och varför alltid blir så lyckat.
Allt börjar hos kunden
Man brukar kanske traditionellt sätt lansera en produkt och sen fokusera på att hitta kunden som ska köpa produkten. I detta fallet så jobbar L.Brador istället genom att börja hos kunden och titta på behoven. Man jobbar med andra ord otroligt nära kunden för att säkerställa att man kan leverera rätt komfort, funktion och kvalité för att klara av en arbetsdag. Ett exempel på en innovation som efterfrågats av kunden är stretch i arbetsbyxor som verkligen gett en hantverkare möjligheten att vara mer flexibel – bokstavligen – i sitt dagliga arbete.
Arvet i Ulricehamn
Lite utanför Borås så har man sedan 2003 varit ledande på att utveckla arbetskläder till proffs och allt detta med höga krav på komfort, design och kvalité. Man jobbar efter att vara designed to work, något som verkligen speglar vad kunden efterfrågat. Att kunna känna att man kan jobba på vilket vis man vill utan att bli begränsad av sina arbetskläder är med andra ord inget man tog för givet innan L.Brador hade hittat fram på marknaden. Materialen ska vara de bästa på marknaden och man är noga med att hela tiden låta detta testas. L.Brador är framtidens varumärke för att leverera arbetskläder, allt detta för att man utgår från kunden och behoven i första hand.
Kommentarer är stängda.